Sider

torsdag 10. desember 2009

Scrapper, jeg?

Nå har jeg vel egentlig brutt en barrière – har jo sagt at scrapping ikke er for meg, jeg skal jo bare lage kort ...
For rundt 2 år siden fikk vi en flott, strikket bunad til junior, laget av min manns tante. Siden den gang er den brukt i flere anledninger, og nå har også minsten tatt den i bruk. Da vi fikk gaven ble det bare takket muntlig, nå har jeg endelig satt sammen en liten bok som en symbolsk takk for en kjempeflott gave.

Chipboard-album kjøpt på Gillers hus.
Papir fra Webster's pages, en blokk med superkoselige ark med hagemotiv (6x6, Magical Wishes & A sweet life), blomster fra Storyteller, blader fra Prima,
Grønn blonde og bladranke er Tilda (Panduro), hvit bred blonde husker jeg ikke, hvit smal blonde kjøpt på Giller's Hus (de er BEST på bånd, believe me!). Der har jeg også kjøpt sommerfuglen.
Alle små tekster er håndskrevet.
Tekststempel «Tusen Takk» – Ladybug
«Lykkeliten» – husker ikke (Kort&Godt??)
«Barndommens lykke er å bli elsket» –  Papirdesign

Jeg synes det er så flott å henge charmsene i et kjede fremfor i tråd
– og det er forholdsvis enkelt å lage.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!