Sider

onsdag 21. april 2010

«Utmelding ...»

Jeg har tatt et personlig valg:
Jeg har bestemt meg for å «melde meg ut» av awards-racet.

Enda så hyggelig det er, enda så flott det er å vite at noen setter pris på meg – men det blir litt mye til tider, synes jeg.

Randi skriver noen kloke ord på siden sin, og jeg er HELT enig med henne. Jeg vil heller bruke tid på å besøke andres blogger og legge igjen hilsener, fremfor å vri hjernen for å fortelle nye (uinteressante) fakta om meg selv samt være innovativ for å finne mottagere.

Jeg har også hatt dårlig samvittighet fordi jeg ikke reagerer raskt nok når jeg får en award – og så synes jeg det smaker bittelitt av kjedebrev: Send dette videre til 12 andre, ellers ... (er man kanskje utakknemlig) ... Man pålegger jo mottager å bruke tid på å gi dette videre, så da vil jeg heller som sagt bruke min tid på å se og kommentere andres blogger - og «mottager» kan lese kommentaren min uten å måtte gjøre noe etterpå.

Jeg har derfor lagt inn dette banneret (øverst til høyre) – og fjernet de awardsene jeg hadde liggende i sidebaren. Jeg har satt uendelig pris på alle awardsene og gode ord jeg har fått (takker går fremdeles til Knerten, Magnholia, Guro, Karin, Elisabeth og LindaSS) og håper på hyggelige dialoger med koselige bloggvenner fremover også – men som sagt uten awardsene.

Dette banneret er laget av Randi Th - send henne en god tanke og helst også en hyggelig melding dersom du velger å bruke det du også.

3 kommentarer:

  1. Enig!

    Det har ingen ting med at man ikke setter pris på awards. Selv syntes jeg det var like overraskende og hyggelig hver gang jeg var så heldig å få en. Men når jeg utsatte og utsatte å sende de videre, så ble det et lite press hengende over meg. Samvittigheten steg i samme tempo som askeskyen på Island.

    Nå kan jeg heller besøke flere blogger, kommentere mer og få bedre samvittighet.

    Men jeg har full respekt og beundrer alle de som tar seg tid til awardsene!!!

    Koselig at du ville bruke banneren!

    Ha en herlig dag!

    -klem-

    SvarSlett
  2. Åh så smart, dette har jeg tenkt på lenge selv, bare at samvittigheten heller har tynget meg så kraftig at jeg har latt vær å gå inn på bloggen, både egen og andres!

    SvarSlett
  3. Helt enig med deg sakkalo ! Tar med meg dette bilde til min blogg ! =)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!