Sider

lørdag 15. januar 2011

Morsdagskort

God lørdag til deg! Er det ikke deilig at det er helg?!!
I dag er det en ny utfordring i nordsalten Hobbyklubb:
Morsdagskort med bretteteknikk
Her er mitt DT-bidrag.

Happy Saturday - aren't you glad it's weekend? :)
Today we're launching the new challenge at NSHK - mother's day card with a folding technique. Here's my take on the challenge:
Mønsterpapir (paper): Papirdesign
Motiv, blonde og bling fra Gillers Hus (Picture, lace and bling)
Blomst (new flower): Prima
Kantsverte i to sjatteringer
Bazzil bling
Tekststempel fra Kort&Godt

Brettingen: basert på min egen mal (som du finner her), men denne gangen har jeg 3 cm alle de stedene det står 2,5.
I've folded the card based on my own template (you can find it here), but changed the measurements to 3 all the places where it says 2.5.


UTFORDRINGER (challenges):
Scrap'a'long utfordring #1: Anything goes
Cupcake 124: Something new

18 kommentarer:

  1. så nydelig morsdagskort! Den moren blir nok kjempe glad :)
    Klemmer fra Ane

    SvarSlett
  2. Søtt kort!

    Takk for tipset om Labeldaddy. Har bestilt merker til klær, og ser fram til å slippe strykinga. Men jeg savnet å kunne sette på telefonnummer, så det ble et sett klistremerker fra Askeladden i tillegg...

    SvarSlett
  3. Veldig vakkert kort. Så koselig at det var en gutt på bildet. Nydelige farger. Liker den brettetekninkken veldig godt.

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  4. åh,,,, denne er bare såååå smuk

    klemmmm

    SvarSlett
  5. herlighet så lekkert. yndig, som et smykke.
    ha en flott helg. klem pia

    SvarSlett
  6. Jeg skjemmes litt over at det er så lenge siden jeg har vært inne hos deg. Men så kommer jeg også til noe utrolig flott når jeg nå først er her. Utrolig lekkert kort, med nydelige detaljer. God helg! Klem...Mona

    SvarSlett
  7. Dette syns jeg ble helt nydelig! Lekkert motiv og masse lekker pynt!

    SvarSlett
  8. Hi Marianne, what a beautiful card. The vintage image is so sweet and I love your papers. Gorgeous embellishments. Thanks for joining in with my “something new” challenge over at cupcake craft challenge this week. Hugs, Denise x

    SvarSlett
  9. så mye flott du har her i bloggen din....takk for titten på en søndags ettermiddag :)

    SvarSlett
  10. herremin og flott. Herlig motiv, likte godt tekststemplet hvor har du fått tak i det?
    klem:)

    SvarSlett
  11. Er jo bare så herlig, veldig fint motiv :)

    Takk for at du deltar hos oss på Scrap'a'Long og velkommen tilbake :)

    Klem

    Carina

    SvarSlett
  12. Dette var bare utrolig nydelig!
    Denne bretteteknikken må bare prøves en dag:)

    SvarSlett
  13. Stilig og flott morsdagskort!! Herlig motiv og pynt!

    Ha ei fin uke!

    Klem Mette

    SvarSlett
  14. Hei Marianne! Dette kortet var kjempe fint! Søtt bilde, fine ark og fine blonder og bling! Ha en god natt og en fin uke videre! Klem

    SvarSlett
  15. Oj Så flott denne var! Nydelige duse farger og koselig blomstergutt:)
    -Ser du har samme tekst som jeg -den er jo koselig da:)
    -Måtte innom og bestille merkelapper! -Har klistra på alt av nytt tøy og yttertøy til minste jenta -så nå er jeg spent på om de holder i vask:) (-forresten -så tåler mobil-tlf dårlig maskinvask på 60 grader.. -må nok kjøpe meg ny:)
    -Grattis med Candyen du fikk!
    Go klem fra mæ

    SvarSlett
  16. Dette kortet var utrolig lekkert!! Og bretteteknikken er artig, liker den utrolig godt selv =)

    Veldig kjekt at du vil være med på utfordringen vår hos Scrap`a`long. Lykke til!!

    Klem, klem Plundis

    SvarSlett
  17. This is so beautiful. I LOVE the vintage look & your embellishments are amazing. I saw a stair step card a lady had made & she said she had seen one on your blog & had got the idea from you ... I've searched thru all your wonderful cards & can't seem to find it ... Could you please tell me what it's called or where I could find the pattern to make one. I REALLY love the look.
    Hugs, Janie

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!