Sider

onsdag 5. januar 2011

Kopimaskin, det er meg, det ...

Snakk om hyggelig start på det nye året: jeg vant desemberutfordringen hos Scrappiness + at jeg kom bland topp 5 på Allsorts i desember - begge med denne kort-/eske-kombinasjonen. Ingen av disse brukte random, og jeg må innrømme at det er ekstra hyggelig å vinne fordi jeg har laget noe de synes er flott, fremfor å bli trukket ut som tilfeldig vinner! :)

Jeg kaller meg selv kopimaskin i dag, fordi jeg har liftet kort. De første to er liftet fra Cathrine på Gillers Hus, det siste er lift av meg selv, siden jeg lagde en julekortvariant av det kortet jeg vant utfordringene med.


Her er det fritt frem hva kortene skal brukes til:
bursdagskort eller vertinnegave eller julekort - mulighetene er mange!
Matriallist: beklager, har ikke oversikten. Hjelper det om jeg sier at det meste er fra Gillers Hus...? :)

Ha en super onsdag!

9 kommentarer:

  1. Kjempelekre kort, alle tre, Marianne. Liker å godt mønsterpapiret du har brukt her, og noter er jo alltid en suksess :-)

    SvarSlett
  2. Grattis som vinner og topp 5!

    Kjempelekre kort. Herlige farger og motiv og lekker dekorering.

    SvarSlett
  3. Så gøy, gratulerer så masse :-) Flotte kort du har laget nå også!

    SvarSlett
  4. Super flotte kort! Jeg har selv brugt en del af det papir til mine julekort!

    Knus Mie

    SvarSlett
  5. å lifte er morsomt det innimellom. lekre kort ble det nå uansett.
    og ja, jeg er enig med deg, å vinne fordi noen liker det en lager er himla kjekt.
    ha en flott kveld. klem pia

    SvarSlett
  6. Grarulerer Marianne som vinner og Topp 5 (",) Vakre kort du har laget!
    Klem fra Karin

    SvarSlett
  7. Gratulerer til deg. Den premien fortjener du sannelig. Klart det er mye gøyere å vinne på grunn av dyktighet.

    Vakre kort som alltid fra dine hender.

    Klem

    SvarSlett
  8. Skikkelige lekre lift kort! Gratulerer med topp 5 :)

    SvarSlett
  9. Oiiii!!!! Tror jammen jeg må lifte litt også ( betyr herme eller? )

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!