Sider

fredag 7. januar 2011

Nye fritidssysler

Jeg har nok vært litt fraværende på denne bloggen i det siste, men jeg finner på så mye annet rart om dagen. :)
Jeg har startet en ny blogg, matpakkebloggen, hvor jeg stadig finner nye ting man kan putte i matpakken som både gir variasjon og morsomme og sunne matpakker. Jeg selger matbokser også, og det tar en del av tiden min.

Det siste innfallet jeg fikk var i forhold til merkelapper. Du vet sånne man har navn og nummer på som helst skulle vært på alt av barnas eiendeler og klær. Og litt av mine. De jeg har kjøpt tidligere er ganske kjedelige, synes jeg. De er små, med enkelt design og ikke så mange figurer å velge mellom, og hvite. Det finnes kanskje andre i Norge enn disse, men jeg har ikke sett noen.

I ett av mine mange søk på det store internettet kom jeg over en flott side med merkelapper, som blir produsert av to driftige pappaer i USA.
Det som appellerte til meg var at merkelappene kommer i flere størrelser, med masse variasjoner med hensyn til farger og design. Og at man kan bruke klistremerker i klærne og de tåler vask. Hurra - ferdig med stryke-på.lapper! De lager til og med klistremerker som tåler å være inni sko - det trenger vi her hos oss. Tror det er fire barn som har like vinterstøvler som junior i barnehagen.

Så hva gjør man? Jo da - jeg bestilte merkelapper til begge guttene - og nå har jeg også blitt salgsrepresentant i Norge. Hi hi.
Hva betyr det? Jo, jeg skal spre det glade budskap. Og hvis du også har lyst til å bestille hos dem så gjør du det på http://www.labeldaddy.com/ - og så skriver du 'SAKKALO' i tilbudsfeltet når du er ferdig med bestillingen din. Da får du 10% avslag.
Verdien på pakkene holder seg innenfor 200-kronersgrensen, så det blir ikke lagt moms på beløpet.
Her er litt bilder av noen flere av produktene:






Lag klistremerker av dine egne bilder.
Du kan velge mellom mange ikoner og figurer på merkelappene dine, alt fra enkle figurer med sol eller fly til de fleste Disney-figurene. Og det kan jo være spennende for mange barn. Ta deg en tur til http://www.labeldaddy.com/ du også og se om de har noe du trenger!

MERK: lurer du på noe - eller trenger tekster på norsk på etikettene - så si fra til meg. Det aller meste vil la seg ordne!

God helg!

6 kommentarer:

  1. Jøss, du er en driftig dame skjønner jeg. Kule merkelapper, skal jammen meg ta meg en titt.... :)

    SvarSlett
  2. Så kult, det skal jeg ha i "bakhodet" om jeg skulle trenge noe av det....

    SvarSlett
  3. Jøss -Så tøft! -Må inn på siden og kikke:) -Får stadig kjeft av minstejenta fordi det er skrevet med tusj på klær og div utstyr..
    Lykke til -med matpakkebloggen og:)
    Go klem

    SvarSlett
  4. Takk for tips! Skal stikke innom siden og se, trenger nye klistrelapper til termos/matboks. Likte godt at det var egne for sko, for sko her i Norge er alle svarte eller blå til gutter! Mayen

    SvarSlett
  5. Brillijant idé : )Du e lur ; )
    Eg likte dei Zipper tags'a...
    Flott, flott. flott.

    SvarSlett
  6. Gratulerer... ;o)

    Med ny blogg og som salgsrepresentant.
    Merking av klær, utstyr og ting det trengs med barn i bhg og skole.
    Tingene vi kjøper er ikke så unike at man er den eneste med akkurat den tingen - hehe ;o)

    Så også at du vant hos Andrine & Marens Landhandleri - så gøy.

    Klem Jeanette

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!