Sider

søndag 15. mai 2011

Perlekort

Etter en kort 'pause' fra Nordsalten Hobbyklubb har jeg laget et bidrag igjen, denne gangen til utfordringen som kom i dag: «Perler»:
Jeg har bare brukt ett mønsterpapir - fra Papirdesign. Ser du nøye etter kan du se de norske flaggene som er i mønsteret sammen med teksten til «Hvorhen du går i li og fjell». Ja da, jeg er nok litt preget av at 17. mai er rett rundt hjørnet! :)
Ellers har jeg brukt litt av hvert fra de 'dype gjemmer', alt fra hyssing, tanntråd (!), blonder og bånd, mye halvperler, hauger av blomster fra Karen Marie Klip, charms, perletråd, og litt vellum som jeg har brukt MS doily lace-punchen på.
«Gratulerer»-teksten er skrevet ut fra pc-en, 200 grams akvarellpapir går fint gjennom printeren og så har jeg stanset rundt med en Nestabilities dies.
Jeg tror jeg må ha brukt halvperler i minst ti forskjellige farger!

Bli med på utfordringen du også, da vel!
♥ Marianne

7 kommentarer:

  1. Så lekkert!! Nydelig med blomstene fra Karen Marie klip og de små blomstene med perler på. Stilig med bånd og tråd med sløyfe på. Fikk jammen lyst til å prøve meg på denne utfordringen.

    Ha en fin søndag!

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  2. Dette var helt herlig! Likte det kjempegodt! Så flott med blomstene!

    -Wenche

    SvarSlett
  3. Nydelig kort! Det var så fint med alle de blomstene, både med og uten perler.

    SvarSlett
  4. Så stilig kort, Marianne, søte de blomstene du bruker her :-)
    Håper det står bra til i heimen, med alt det innebærer.
    Ønsker den utvidete familien en flott 17. mai !!
    Klem
    T.

    SvarSlett
  5. Nydelig kort! Fint ark du har brukt:) -Det var sikkelig flott med alle de fine blomstene -og blonder og snor på siden (tanntråd! ha ha)
    Ønsker deg en fin 17mai feiring:)
    Go klem, Tove

    SvarSlett
  6. Dette ga meg skikkelig Sommerfølelse.. Det var godt.. For det plask-regner og er iskaldt ute... Huff å huff..

    Men farger og Pynt var virkelig Lett og Sommerlig!... og Søtt!!

    SvarSlett
  7. Heisann! :) Her var det mange flotte vårblomster og herlig vårstemning! Så deilig å se i det litt halv kalde være og vinden som har vært denne uka. Håper at sola snart skal varme litt igjen jeg! ;) Nydelig med blomsterklyngen på arket og med alle perlene og blingen som gjør ekstra mye ut av blomstene! Stilgi med alle pynten samlet og at arket med teksten kommer litt godt frem! :) Øsnker deg en god dag og en fin uke! Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!