Sider

torsdag 1. september 2011

Metallpyntet kort

Ny måned, ny utfordring hos Nordsalten hobbyklubb:
METALL!

Premien denne gangen er sponset av Nikki Sivils Scrapbooker, og vi i designteamet fikk flotte papirer å boltre oss med for denne oppgaven. Her er mitt bidrag:
Jeg har pyntet med mikroperler i metall, en stor metallbrad som fungerer som 'lås' på kortet, tre søte charms, et metallkjede med rosa strasstener og et lite kjede oppe i hjørnet.

Oppgaven var morsom - jeg forsøkte å tenke litt nytt denne gangen og ikke bare gjøre det jeg 'alltid' gjør. Det var slik jeg kom på å bruke mikroperlene. :)

Bli med du også, da vel!

♥ Marianne

3 kommentarer:

  1. Lekkert kort, Marianne. Fin ramme på midtpunktet, og tøft med den låsen :-)
    Håper det står bra til med dere alle.
    Klem
    T.

    SvarSlett
  2. Åh mikroperler!!! husker jeg brukte d for ca 5 år sida!!! morsomt å se dem i bruk igjen!!! supert kort!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!