Sider

torsdag 5. april 2012

Babykort x 2

Tidligere i år laget jeg to ganske like kort, det ene ble gitt til en nyfødt gutt og det andre ble brukt som dåpskort.
Inspirasjonen fant jeg på nettet, men husker dessverre ikke hvem som inspirerte meg med kortet sitt.


Babygutten er et panduro-stempel, bamsen er Hänglar&Stänglar. Swirlen er håndtegnet. MS doily lace punch på den hvite borden, blomstene er en liten retro flower punch og så en Nellie Snellen-punch som også embosser - og ellers er det bånd og papir fra skuff og stæsj-lager.

Fortsatt god påske!
♥ Marianne

4 kommentarer:

  1. Heisann Marianne! To superskjønne babykort du har laget her! :) Liker oppsettene du har brukt og utrolig søte motiver på begge to! :) Ha en flott og kreativ vår! Klem

    SvarSlett
  2. elsker kortene!!! de er så enkle og "rene" i uttrykk :-) et kjempefint motstykke t de litt framtunge, litt overstæsja "vintage" kortene som veldig mange lager. at du t og m tegner swirlen selv er kjempebra, liker håndarbeid jeg!

    SvarSlett
  3. Kjempesøte kort begge to:)))
    Go klem fra mæ

    SvarSlett
  4. Her skjønner du kanskje hvor mye jeg er inne på blogg for tiden.. Kjempefine begge disse kortene, og ekstra flott med håndtegnet swirl = stilig !
    Ha en fortsatt fin mai :-)
    Klem
    T.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!