Sider

fredag 3. juli 2009

Bryllup igjen

Susanne og Audun skal gifte seg i morgen, og her er kortet de får. Jeg bestemte meg egentlig for å lage et kort som kun gikk i hvitt, men «måtte» bare ha med de to røde rosene. Dette er for øvrig mitt andre bidrag til Sukkersött utfordring nr 46.
Jeg har brukt vanlig fotokartong for det meste, som er preget litt forskjellig. På forsiden (og hjertet på baksiden) har jeg varmembosset med hvitt, og så limt på små halvperler. Panelene inni er preget med hjerteplaten til Fiskars. Teksten er printet på akvarellpapir.
Ettersom Silhouetten min gikk i stykker tidligere i uken er s-en, a-en og hjertet på fremsiden kuttet ut for hånd.
Den ene nålen er fra Panduro, den andre lagde jeg selv.



1 kommentar:

  1. Åhhhh milde himmel,så lekkert!
    Vakkert med de røde rosene mot det hvite!!
    Klem fra Maya:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!