Sider

mandag 1. august 2011

Digi-stempel

I dag kom det ny utfordring i Nordsalten hobbyklubb: DYR.
I alle former og varianter - her er det åpent for mye.
Vi i designteamet har blitt sponset med digi-stempler av Dragon Lairs design, og her er mitt bidrag:
En av guttenes hullete dongeribukse ble klippet opp, så lommen er reell. Brads, brun hyssing, kakeserviett (fra hotellet vi bodde på i Tyrkia sist høst) - og en tag og et hjerte stukket ned i lommen.
Motivet er fargelagt med promarkers.

Bli med på utfordringen du også, da vel!
♥ Marianne

9 kommentarer:

  1. Tøft jentekort. Eg har også tatt vare på eit par bukselommer. Har det med å samle på kanskje litt for mykje, men ein vett jo aldri ka tid ein får bruk for ting :)

    SvarSlett
  2. Herlig løsning. Jeg er nok ikke den rette til å bli med på en slik utfordring, men jeg pusler med rosesymbolene mine.

    Klem

    SvarSlett
  3. wawwww noget så utrolig smuk

    fortsat god sommer
    klemmmm

    SvarSlett
  4. Kjempestilig. Utrolig kult med den lommen!

    -Wenche

    SvarSlett
  5. Så artig kort og tøft med den lommen!

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  6. Knalltøft med den bukselommen på kortet!!
    Kanskje jeg får tid til å lage et kort til denne utfordringen også, før jeg drar på ferie til varmere strøk : )
    Ha en fortsatt fin sommer!!

    SvarSlett
  7. Kjempeherlig kort, Marianne. Digger lommen, og mønsterpapiret er jo så flott. Søtt motiv, og stilig med hyssingen også - flink du !
    Ha en fin søndag :-)
    Klem
    T.

    SvarSlett
  8. Stilig med den gamle bukselumma med tager oppi! -Hærlig kort -og søt harepus:))
    Go klem fra mæ

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!