Sider

mandag 25. januar 2010

Ride, ride ranke

Junior fyller tre år, og her er kortet han fikk. Han var veldig fornøyd, så da er mamma'n fornøyd også. Kortet er laget i hvitt, grått og sort - og så et par små detaljer i limegrønt. Kanskje ikke det naturligste valget til en liten gutt, men jeg syntes det ble ganske kult!


Stempel: Pyssel Passion, papirgleder
Papir: Bazzil, Nille, Karen Marie Klip, imaginisce
Martha Stewart punch Embossed zig zag
Små sv/hv/grå blomster foran: Karen Marie Klip
Limegrønne finérblomster og grønne brads fra «de dype skuffer»
Det store tretallet inni er klippet på frihånd


Ukens utfordring for Sukkersött er «Barnesang», og med det i bakhodet valgte jeg stempelet mens jeg nynnet på «Ride, ride ranke». Resten av kortet ble til underveis.

Jeg har for øvrig kommet over en ny utfordringsblogg som er i startfasen, Scrappekammeret. De er fremdeles så nye at de ennå ikke har kommet med en utfordring, så det blir spennende å se hvilken linje de legger seg på. Og ventetiden kortes ned med flere RAK-er, som skal deles ut 5. februar. :)

2 kommentarer:

  1. så flot kort, skønne farver og nydeligt motiv

    SvarSlett
  2. Det var nydelig, Marianne!
    Gratulerer til den skjønne gutten!!
    Klem fra oss c",)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!