Sider

onsdag 21. april 2010

Jeg har blitt en gledesspreder!

Jeg kom over et herlig konsept på bloggen til Tine, «Gledesspreder». Kort fortalt går det ut på at det blir trukket en vinner hver måned - og alle som har lyst, sender en pakke med litt snop og scrappeting til vinneren. Ved å sende en pakke blir du med på trekningen neste måned.

Ny vinner kommer den 1. hver måned, så kan du sende gave frem til den 25. Verdien av gaven må være minst kr 25 + snop.

Jeg sender litt stæsj til månedens vinner i dag - noen meter oregansabånd, små blomster, et par store blomster, noen sider fra en bok med gotisk skrift og et par små poser med «dewdrops». Håper mottager får bruk for dette. :)

La også med et minikort (10x8 cm), laget meget enkelt med bazzill, pyntepapir fra K&Company, fløyelsbånd (alt kjøpt på Gillers Hus), noen klemmer jeg hadde liggende (7 gypsies?), akvarellpapir (stanset ut med Spellbinder nestabilities) og et stempel av ukjent fabrikat (som jeg leker med for å se på kvaliteten i gummien - som du kanskje vet blir det snart produksjon av stempler hos Gillers). Alle kanter svertet med distress ink, vintage photo.

Vil du bli en gledesspreder også? Besøk Tines blogg og les om detaljene i venstre kolonne. Fort deg, så blir du med allerede denne måneden!

1 kommentar:

  1. Så hyggelig at du er med på dette du, også ! En gledesspreder er du jo fra før av; jeg blir hvertfall glad når jeg ser deg !
    Ha en finfin dag (kortet ble veldig søtt, btw) :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!