Sider

mandag 30. august 2010

«Avsløring» av tallet

He he - dette var gøy!
Jeg fikk fullt opp av masse koselige kommentarer – kjempefort! Takk til alle flotte følgere jeg har!

Ingen var moralsk uriktige - noen hadde ikke lykken med seg igjen (enda de var hjemme fra ferie), og Carina hadde helt rett i at det var et firetall inni mitt kamuflerte tall:
Av alle som kommenterte var det bare en som ikke var gammel følger - og da tilhører lodd nr 24


...


...


...


...



HURRA!

Send meg en e-post med adressen din så får du pakke i posten.

Hvis jeg ikke hører noe før fredag så pensjonerer jeg hele sukkertøyvirksomheten min og dropper alle slike stunts i fremtiden! Hah! Så er det sagt! :)

God mandag!


OPPDATERING kl 12.18:
Jeg har fått en vinner - nå har jeg noen å sende pakken til
og jeg slipper å pensjonere meg!

4 kommentarer:

  1. Wooohooo!!! Hurra for meg!!
    Mail er sendt. Kan jo ikke ha noe av at du legger ned sukkertøyvirksomheten! ;-)
    Tusenmillioner takk! :)

    SvarSlett
  2. Du har tydeligvis fått en glad vinner, og det skulle bare mangle.

    Det er bare å gratulere den heldige.

    Klem fra Astrid

    SvarSlett
  3. og jeg som var et tall unna :=)

    SvarSlett
  4. Åhhh, jeg som akkuratt skulle til å skrive mitt innlegg til tippingen av tallet ditt! Men, for seint :(
    Gratulerer til den heldige vinner!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!