Sider

onsdag 29. september 2010

Monsterkort til femåring

Junior var i flere bursdager sist helg, her er kort nr 2 som jeg lagde. Denne gangen koste jeg meg med papirene fra 3ndy, jeg brukte 2-3 forskjellige fra dem i tillegg til Bazzil. I tillegg festet jeg litt metallnetting med stiftemaskin, og så limte jeg noen skruer og muttere inni denne og festet litt annet stæsj på også.
Brukte saksen flittig for å hente elementer fra mønsterarkene som jeg kunne bruke som pynt.
BÅndet er festet med magnet.

My son went to another b-day last weekend, here's the card I made then. Papers are from 3ndy papir, and then I attached a metal mesh with a stapeler and glued on some screws and such for decorations. I also used scissors and cut out elements from the design paper that I used for embellishments.
The ribbon is fastened with a magnet.
 

 
 
 
UTFORDRING (challenges)

10 kommentarer:

  1. Herlig!!! Skikkelig tøft monsterkort; tøffe små monstre :-)Digger scenen du har skapt.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret.
    Klem Guro

    SvarSlett
  2. Utrolig tøft kort, Marianne. Likte godt bokstavene du har skrevet navnet med :-) Kjempeflott kort til en 5-åring dette !!
    Klem
    T.

    SvarSlett
  3. Kjempetøft monsterkort Marianne!! Herlige farger og tøft design =)

    Klem fra Anne

    SvarSlett
  4. Skikkelig stilig monsterkort. De arkene til 3ndy er utrolig kule.

    Klem :o)

    SvarSlett
  5. To herlige barnekort du har laga :)

    SvarSlett
  6. Du overrasker til stadighet med helt nye kort.

    Tøfft.

    Klem

    SvarSlett
  7. He, he - stililg monsterkort! Morsomme detaljer!

    SvarSlett
  8. Dritstilig! Kreativt å ha muttere og skruer med! -Hærlige "knall"-farger og stilige roboter/monstre:))
    Go klem fra mæ

    SvarSlett
  9. Så utrolig stilig kort da. Det vil nok bli godt mottatt :) Eh.. litt pinlig dette her, men har fått din pakke. Var så kjekt med noe "ikke" snop. Tyggis smakte perfekt. Men har visst ikke klart ta bilde da, og nå har jeg blandet alt, om den ikke er blant de jeg allerede har lagt inn. Uansett, tusen takk for superflott pakke. Ha en fin helg.

    SvarSlett
  10. STILIG kort!! De mønsterarkene der er bare superflotte! Nydelig monsterkort som jeg tror mottaker ble svært godt fornøyd med!!
    Takk for at du deltar hos Scrappekammeret!!
    Klem, Anette ;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!