Sider

onsdag 18. november 2009

Småharry - det kan jo være greit av og til...

Jeg har laget et bursdagskort til en som fyller 60 år i dag og som danser linedance. Fikk en idé som jeg nesten fikk jobbet ut - men skulle gjerne hatt mer tid på meg. Dette ble litt hastverk - startet i går og måtte fullføre i går også. Synes egentlig kortet ble litt småstygt fordi det er mye «støy» – men samtidig litt kult også ...  Kunne nok blitt bedre med mer tid. Synes uansett at jeg har fanget litt av country-stilen, så jeg håper mottager blir fornøyd.

Jeg har brukt fotokartong, blått mønsterark av ukjent fabrikat kjøpt på Gillers hus, rødt mønsterark fra Laura Ashley, blomster og brads fra Panduro, ukjent hvor båndet kommer fra, «spennen» foran er fra Making Memories (tror jeg).
Herlig stempel fra Art impressions, fargelagt med Promarkers. Tekststempel fra kreativ hobby.
Dette er mitt bidrag til ukens utfordring på Stampin' for the weekend - de ba om kort til store anledninger. Ser du nøye etter på kortet kunne jeg ikke ha skrevet tallet 60 noe større. :)



2 kommentarer:

  1. For et herlig kort:O) Liker stilen og for en glimrende måte å få inn tallene på:O) Det motivet er fantastisk morsomt, ark og farger er kjempe flott. Søt den Boots'en på baksiden. Gjennomført herlig! Mottaker kommer til å bli kjempe fornøyd:)
    Takk for at du deltar i denne ukens Stampin' for the Weekend, lykke til!
    Nancy;O)

    SvarSlett
  2. Dette var nå ett skikkelig tøft kort. Paret er jo bare helt perfekt i denne andlednig. Spreke farger.
    Likte dette jeg. Takk for at du deltar i SFTW utfordring denne uka.
    Gunn :-D

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!