Sider

torsdag 26. november 2009

Takkekort og gave

Jeg har vært så heldig å få låne min mors bil en ukes tid mens min var på verksted – og det fortjener en stor takk! To små barn i barneseter og frakting til og fra barnehage ville vært usigelig vanskelig uten bil (og veldig dyrt med leiebil).
Lagde et kort som også er mitt bidrag til ukens utfordring på Stampin' for the weekend, hvor oppgaven er å lage kort etter en skisse.



Papir fra My Mind's Eye.
Motivstempelet er fra Crafty Indiviuals, tekststempelet fra Ditten&Datten.
Halvperler og blomster av ukjent opprinnelse.





Ferdig innpakket gave med kort - det ligger en flaske med noe godt i kurven, bordpynt og litt godis. Jeg digger cellofan!


4 kommentarer:

  1. Dette var ett skikkelig stilig kort. Flotte papirer du har valgt og et nydelig motiv.
    Mottaker blir nok glad for dette kortet.
    Takk for at du deltar i SFTW utfordring denne uka og lykke til.
    Gunn :-D

    SvarSlett
  2. For et lekkert kort du har laget:O) Vakre ark og farger, herlig det motivet, og det passer perfekt til et "Takk for...." kort:) Din mor kommer til å bli kjempe glad:) Du har gjort en flott jobb inspirert av skissen min.
    Takk for at du deltar i denne ukens Stampin' for the Weekend, masse lykke til!
    Nancy;O)

    SvarSlett
  3. Kjempeflott kort! :)
    Tusen takk for kommentar på mitt hjerteformede kort i bloggen til Cesilie Forsbakk! Det varmer! :) Ønsker deg en fin fredag og god helg - her skal jeg pleie meg selv frisk som ikke er i toppslag for tiden.. Klem, Hege

    SvarSlett
  4. Det var en nydelig gave og et lekker kort til mor! Tenker hun skal bli veldig glad for dette :)

    Klem, Carina

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg!